HiPath 3300 ve 3500

HiPath 3300 ve 3500

ISDN Haberleşme Sistemi:

↓ 2 aboneden 36 aboneye kadar destekler
↓ Dışardan Bağlanan Teleworkerlar için (Voice & Data) Over IP yi destekler
↓ BRI gelen Harici Hatlardan Dijital Dahili. Abonelerin Arayan numarayı görmesini destekler.
↓ Büyük sistemlerdeki gelişmiş teknolojileri ve servisleri sunar. (Dect , IP Trunking, CoreNet … V.b.)

1 adet HiPath HG 1500 Modül takılabilir

Duvara Monte edilebilir kabinli ve 19″ Rack’a Monte edilebilir. kabinli olmak
üzere 2 tip üretilmiştir.

ISDN Haberleşme Sistemi:

HiPath 3000/ Hicom 150 H OfficeCom tabanlı tümleşik bir ses veri çözümü sunan haberleşme sistemidir.

19″ ‘lik kasa biçimiyle, ağ cihazları (örn. LAN hublar, anahtarlar veya yönlendiriciler) ile raf içerisinde/veya üst üste yerleşim için uygundur.

HiPath 3000, merkezi kablo vasıtasıyla ses ve veri elemanlannın
entegrasyonuna müsaade eder.

HiPath 3000 aşağıdaki konfigürasyon kapasiteleriyle donatılmıştır.
HiPath 3000 anahtarlama sistemi ve bu sisteme ait sayısal optiPoint telefonlarının birlikte kullanımı birçok özellik sunar.

Önemli özellikler ↓

→ Cevapsız arama listesi
Bir rehber numarasına (ISDN) sahip cevaplanmamış harici aramalar ve arayanın ismi ile yapılan dahili aramalar görüntülü olarak sistem telefonlarında kaydedilir.
Çağrılar, tarih ve saat ile bir listeye girilir ve çağrı sayısı kaydedilir. Arayan numaranın aranması bu listeden doğrudan yapılabilir. Rahatsız edilmeme / “sessiz çağrı”. Kullanıcılar, gelen çağrıları bloke edebilir.

→ Arayan kişiler
“rahatsız edilmeme” özelliğinin aktif olması halinde meşgul sinyali alır. Yetkili kullanıcılar (örneğin, görevliler) için bu özellik geçerli değildir. Çağrıların akustik sinyali, sadece ekranda görüntülenmek üzere sistem telefonlarında kapalı konuma getirilebilir (optiset E / optiPoint 500 entry için geçerli değildir).

→ Çağrı toplama
Çağrılar, bir çağrı cevaplama grubu veya sadece belirli kişiler dahilinde kullanıcının kendi telefonundan cevaplanabilir. Araya girme. Yetkilendirilmiş kullanıcılar, mevcut diğer kullanıcıların görüşmeleri esnasında araya girebilirler.

→ Yetki sınıfları
Farklı erişim yetkileri, belirlisınırlandırmalar ile her bir sistem kullanıcısına verilebilir sınırsız şehirlerarası/milletlerarası erişim – sınırlı şehirlerarası/milletlerarası erişim – şehirlerarası/milletlerarası erişimin kaldırılması

→ Dahili yayın
Sistem telefonlarına veya harici hoparlörden (örneğin, bekleme odasına) yayın yapma özelliği.
Çağrı maliyet kaydı. Her bir terminal veya dış hat için hafızada tutulur. Çağrı süresi ekranı, çağrı ücret uyarısı olmayan hatlar için kullanılır.

→ Grup çağrı
Azami 20 kullanıcılı toplam 150 grup için. Her bir istasyon, geçici olarak grubu terk edebilir.

→ Hat tuşları (MULAP)
Aşağıdaki esnek ayarlar, hat tuşları ile yapılabilir. – takımlar yönetici/sekreter fonksiyonları, – tek bir rehber numarasından bir sistem telefonu ile paralel el ünitesi (gigaset) (sadece HiPath Kablosuz Ofis ile birlikte)

→ Dahili telefon rehberi
Tüm dahili telefon numaraları, sistemin dahili telefon rehberinde kullanıcıların isimleri ile birlikte saklanır. Sistem telefonlarındaki ekrandan aranabilir.

→ Hızlı arama
(her bir telefondan / sistemden). Tüm servisler için her bir telefonda 10 numaraya kadar sistemde ise merkezi olarak 1,000 numaraya kadar telefon numarası saklamak mümkündür.

→ Geçiş Özelliği
Mevcut iki bağlantı arasında geçiş yapabilme özelliği vardır.

→ Kısa Mesaj (SMS)
Ekrandan önceden yazılmış olan mesajları (örneğin, “ziyaretçi bekliyor”) veya kişisel kısa mesajları (sadece optiPoint 600 Office) gönderebilirsiniz. El ünitesine dahili kısa mesaj gönderme. HiPath kablosuz sistemlerde, el ünitesine dahili kısa mesajı göndermek mümkündür. Yerimde yokum mesajıları. Telefonunuza yerinizde olmadığınıza dair mesaj bırakabilirsiniz (örneğin, saat …’da döneceğim). Ekranlı telefon setleri için bu mesaj yazılı da olabilir.

→ Proje kodu
Telefon masrafı, proje kodu (azami 11 rakam) girilerek belirli bir prosedür veya proje başlığı altına girilebilir. Bu işlem telefon görüşmesi sırasında da yapılabilir. Çağrı numarasının gizlenmesi. ISDN üzerinden arayanlar, aranan kişinin terminalinde kendi rehber numarasının görüntülenmesini engelleyebilir.

→ Farklı çağrı sinyali
Dahili çağrılar, harici çağrılar, yeniden aramalar ve arayan numaranın aranması için kullanılan bir seçenektir. Birden fazla telefonun çalması. Eş zamanlı olarak çağrı sinyalinin birden fazla telefonda duyulması. Sensör/röle. Kontrol röle modülü ile kodlarla erişilebilen dört serbest röleye kadar bağlantı yapmak
mümkündür (HiPath 3700/3750’de sensör yoktur).

→ Kapı arabirimi
Girişteki telefonlar için kapı açma fonksiyonları. Giriş telefonundan yapılan çağrılar, harici çağrı yönlendirme özelliği sayesinde harici bir telefona dahi yönlendirilebilir. Otomatik yeniden arama (genişletilmiş). Çevrilen son üç harici numara için. Standart özellikler Operatör konsolu Bekletme / çağrı bekliyor tonu Dahili numaradan çağrı yönlendirme Ekran lisanı (tek tek ayarlanabilir) Konferans (dahili/harici) Hat yakalama (otomatik) Bekletme müziği Harici müzik kaynağı (isteğe bağlı) Gece servisi / gündüz servisi Park Danışma Arayan çağrının aranması Çağrı yönlendirme Çağrı grubu (doğrusal/dairesel) Telefon kilidi (Bireysel kodlu kilit sistemi) Telefon rehberi, merkezi Çağrı aktarma (dahili/harici) Tekrar arama

Faydaları: ↓

Kolay kurulum ve kullanım : Diyalog tuşları ve ekrandaki etkileşimli ip uçları kullanılarak, sayısal optiset E telefonlara ilişkin özelliklerinkolaylıkla aktif hale getirilmesi

Esnek adaptör tasarımı, optiset E telefonlara birçok sök-tak cihazın doğrudan bağlanabilmesine imkan tanır.

Evrensel yazılım tasarımı/ her büyüklükteki şirketin ilgisin! çekecek profesyonel özellikler sunar.

LCR (minimum maliyetli arama), ağdaki özel bir taşıyıcıya bağlı olmaksızın zaman ve yönlendirmekurulumu sayesinde en ekonomik bağlantıyı ifade eder.

Yüksek başarımlı CorNet ve QSIG ağ protokolleri sayesinde, diğer sistemlerle dal yapılanması oluşturma.

Standart Özellikleri: ↓

■ Önleme konumu/Operatör konsolu
■ Ton çaldırma/Çağrı bekleme tonu
■ Dahili numaradan çağrı yönlendirme
■ Telekonferans (dahili/harici)
■ Bekleme müziği / Harici müzik kaynağı
■ Gece Servisi / Gündüz Servisi
■ Park
■ Danışma
■ Meşgul veya cevap vermeyen numarayı otomatik geri arama
■ Belirli bir süre içinde cevap vermeme durumunda çağrı yönlendirme
■ Hunt grup (doğrusal/dairesel)
■ Telefon kilidi (bireysel kodlu kilit)
■ Merkezi telefon rehberi
■ Çağrı aktarma (dahili / harici}
■ Son çağrıyı tekrar arama
■ Şef/Sekreter özellikleri
■ Euro-ISDN fonksiyon desteği
■ Minimum maliyetli arama
■ Ağ ve sanal ağ çalışması
■ Bilgisayar destekli telefon (CTI)
■ Veri çözümleri için HİPath tümleşik yönlendirici
■ Bir ağ yönetim sistemine bağlanmak için SNMP (Basit Ağ Yönetim Protokolü)
■ Şube konfigürasyonlarına uygun


Yazdır   e-Posta

Related Articles

GRANDSTREAM UCM Serisi IP PBX

GRANDSTREAM UCM Serisi IP PBX