tepe

TR - ENG

Hotel Advance

Oteller için İletişim Çözümü

 
 
 
HiPath Hotel Advance-iletişim çözümü gerçek katma değer oluşturur. Küçük otellerden, 250 odaya kadar oda sayısına sahip orta ölçekli oteller için uygundur.

HiPath Hotel Advance özellikleri:

otellerdeki işlemleri hızlandırmak, mükemmel bir servis sunmak,çok sayıda organizasyon görevini üstlenerek yönetimi ve resepsiyon personelini rahatlatmak, oda servisi ve bakım hizmetlerini kontrol etmek üzere tasarlanmıştır.

Merkezi Kontrol Aracı Olarak Hotel Explorer:

Standart Windows fonksiyonlu bu yeni kullanıcı arayüzü sayesinde bütün misafir, oda ve telefonla ilgili işlemler şimdiye kadar yapılanlardan daha verimli bir şekilde kontrol edilebilmekte ve yürütülmektedir. Hiyerarşik ekranı sayesinde, uygulama işlemleri bütün otel ve konuk kaynaklarının yönetim amaçlı olarak kolaylıkla düzenlenmesini sağlamaktadır. Uygulamayı kullanırken sağ fare tuşuna basıp, içerik-duyarlı menülere ulaşabilmeniz sayesinde, işlemlerin öğrenilmesi oldukça kolaydır. Değişken renkli araç çubuğu ile, standart Windows Explorer tasarımını esas alan kullanıcın dostu yazılım, işlemlerin kolay ve anlaşılır bir şekilde yapılmasını sağlar.

Sınıf ücretleri, tarifeler ve ekstra ücretler:

Standart oda sınıflarının ücretleri otelde bulunan bütün oda sınıfları için düzenlenebilir. Oda sınıfı için, farklı tarifeler ayrılabilir ve her bir konuk için ayrı ayrı düzenlenebilir. Bu iş, gerektiğinde rezervasyon veya kontrol sırasında da yapılabilir. Arz ve talebe bağlı olarak özel gün, hafta sonu veya ticari fuarlar sırasında, belli günler için ekstra ücretlerin yürürlüğe konulmasıyla ücretler değiştirilebilir.

Faydalar ↓

→ Esnek faturalama
→ Grup giriş-çıkış kontrolü
→ Arayanın kimliği için isim girişi
→ Telefon ücret kaydı ve analizi
→ Otomatik alarm servisi
→ Oda statüsü yönetimi
→ Rezervasyon planlama
→ Oda sınıfı, ücretleri vs’nin yönetimi